Specjaliści
Sylwia Sierzputowska – psycholog, logopeda, socjoterapeuta
Wykształcenie
- Magisterskie studia w zakresie psychologii klinicznej i osobowości – Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
- Studia podyplomowe w zakresie logopedii – Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
- Studia podyplomowe w zakresie socjoterapii- Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Łodzi, Instytut Alternatywnego Wychowania
Kursy, szkolenia, warsztaty
- Diagnoza i terapia jąkania u dzieci i młodzieży
- Współpraca ortodonty i logopedy w terapii osób z zaburzeniami czynnościowymi układu stomatognatycznego – diagnoza, planowanie i prowadzenie terapii
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją) /Centrum Metody Krakowskiej/
- Funkcje motoryczne narządów mowy w diagnozie, profilaktyce logopedycznej i terapii logopedycznej, w szczególności w terapii seplenienia międzyzębowego
- Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania® prof. M. Cieszyńska
- Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu
- Kinezjologia Edukacyjna „Brain Gym”. Metoda dr Paulla Dennisona i Gail Dennison – I i II stopień
- Kurs- Usprawnianie po laryngektomii /ADESSE/
- I stopień szkolenia na terapeutę Integracji Sensorycznej /PSTIS/
- Trening Umiejętności Społecznych” /Fundacja Pomoc Autyzm/
- Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie
- Usprawnianie motoryczne niemowląt, dziecka małego (2-3), starszego (4 -6 i starszych), młodzieży oraz osób dorosłych w pryzmacie szeroko rozumianych zaburzeń motorycznych mowy oraz profilaktyki prawidłowego rozwoju mowy
Doświadczenie zawodowe
- Przedszkole Sióstr Felicjanek – logopeda
- Niepubliczne Przedszkole i Szkoła Podstawowa „Inspiracja” – logopeda, psycholog
- Przedszkole Artystyczno-Językowe „Bystrzaki” w Warszawie- opieka logopedyczna i psychologiczna nad małymi przedszkolakami
- Przedszkole „KIDS&GARDEN” w Warszawie – logopeda, psycholog
- Fundacja „Zdrowie”- opieka nad młodymi podopiecznymi Fundacji, terapia dzieci autystycznych
- Centrum Terapii i Wspomagania Rozwoju „Dziecięce Zmysły” w Warszawie- logopeda i psycholog
- Współpraca z Mazowieckim Stowarzyszeniem Osób Bez Krtani „ Szansa”- opieka nad osobami dorosłymi chorymi onkologicznie i ich rodzinami, zajęcia motywacyjne
- Prowadzenie szkoleń dla nauczycieli w Ośrodku Doskonalenia Zawodowego w Warszawie
Nałogi
- ksiązki Paulliny Simons, kawa
Barbara Terech – logopeda, pedagog specjalny
Wykształcenie
- Licencjackie studia w zakresie pedagogiki specjalnej, specjalność: surdopedagogika – Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
- Magisterskie studia w zakresie pedagogiki specjalnej, specjalność: rehabilitacja osób ze sprzężoną niepełnosprawnością – Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
- Podyplomowe studia w zakresie logopedii – Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Kursy, szkolenia, warsztaty
- Szkolenie w zakresie Programu Rozwoju Komunikacji MAKATON – I i II stopień
- Kurs języka migowego – I i II stopień
- Kinezjologia Edukacyjna „Brain Gym”. Metoda dr Paulla Dennisona i Gail Dennison – I i II stopień
- Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie
- Usprawnianie motoryczne niemowląt, dziecka małego (2-3), starszego (4 -6 i starszych), młodzieży oraz osób dorosłych w pryzmacie szeroko rozumianych zaburzeń motorycznych mowy oraz profilaktyki prawidłowego rozwoju mowy
Doświadczenie zawodowe
- Pedagog specjalny w Szkole Podstawowej Nr 112 im. Marii Kownackiej w Warszawie
- Praktyka w zakresie terapii logopedycznej z dziećmi z autyzmem, zespołem Aspergera, afazją, niepełnosprawnością intelektualną
Marta Podbielska – neurologopeda, nauczyciel edukacji przedszkolnej, pedagog specjalny
Wykształcenie
- Neurologopedia, studia podyplomowe– Uniwersytet SWPS
- Logopedia, Pomagisterskie studium logopedyczne – Uniwersytet SWPS
- Magisterskie studia na kierunku pedagogika specjalna – Akademia Pedagogiki Specjalnej
- Licencjackie studia na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna – ChAT
- Szkoła Muzyczna I stopnia
Kursy, szkolenia, warsztaty
- Makaton I, II i III stopień
- Alternatywne i wspomagające metody pracy z dziećmi z problemami komunikacyjnymi
- Metoda verbo-tonalna w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej
- Szkolenia z zakresu zaburzeń słuchu, muzykoterapii, ortodoncji i emisji głosu
- Specyficzne zaburzenia językowe
- Terapia dziecka z zaburzeniami płynności mowy
- Noworodek u logopedy
- Karmienie piersią w aspekcie logopedycznym
- Od jedzenia do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy
- Masaż logopedyczny
- Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie
- Usprawnianie motoryczne niemowląt, dziecka małego (2-3), starszego (4 -6 i starszych), młodzieży oraz osób dorosłych w pryzmacie szeroko rozumianych zaburzeń motorycznych mowy oraz profilaktyki prawidłowego rozwoju mowy
Doświadczenie zawodowe
- Logopeda w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi nr 226 „Małego Europejczyka”
- Nauczyciel w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi nr 65 „Tarchominek”
- Nauczyciel w Niepublicznym Przedszkolu „Krasnoludki”
- Praktyki zawodowe w placówkach takich jak: Poradnia Logopedyczna TURkot, Centrum Kompleksowej Rehabilitacji – Dzienny Oddział Rehabilitacji Neurologicznej, Poradnie Psychologiczno-Pedagogiczne, Gabinety Integracji Sensorycznej, Szkoły Specjalne, Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego
Zainteresowania
- gotowanie, muzyka, książki, rękodzieło
Kinga Frąc – logopeda, pedagog
Wykształcenie
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek pedagogika specjalna, specjalność logopedia
- Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, kierunek neurologopedia
Kursy, szkolenia, warsztaty
- Terapia ręki – I, II stopień
- Dotyk w rozwoju i życiu dziecka
- Kreatywne warsztaty logorytmiczne
- Usprawnianie motoryczne niemowląt, dziecka małego (2-3), starszego (4 -6 i starszych), młodzieży oraz osób dorosłych w pryzmacie szeroko rozumianych zaburzeń motorycznych mowy oraz profilaktyki prawidłowego rozwoju mowy
Doświadczenie zawodowe
- Logopeda w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi nr 414 „Plastusiowe Przedszkole”
- Logopeda w Przedszkolu nr 350 „Jaśminowy Gaj”
- Logopeda w Szkole Podstawowej nr 86 Stowarzyszenia Kultury i Edukacji
- Logopeda w przedszkolu nr 30 „Zielona Łódeczka”
- logopeda w Akademii Małe Misie Klaudia Żuber-Wigurska Dorota Jurkowska Sc
Zainteresowania
- sport, muzyka
Anna Polak-Znojek – logopeda, pedagog, nauczyciel języka polskiego
Wykształcenie
- Logopedia (studia podyplomowe) – Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
- Metodyka nauczania języka angielskiego (studia podyplomowe) – Lingwistyczna Szkoła Wyższa w Warszawie
- Studia specjalne w zakresie dziennikarstwa – Akademia Pedagogiczna w Krakowie
- Studia magisterskie z filologii polskiej – specjalność nauczycielska, Akademia Pedagogiczna w Krakowie
Kursy, szkolenia, warsztaty
- Neurologopedia
- Wczesna interwencja. Elementy diagnozy i terapii dziecka w wieku 0-12 miesięcy z zaburzonym rozwojem psychoruchowym
- Terapia ręki
- Nauczanie języka polskiego jako obcego
- Liczne kursy podnoszące kwalifikacje dla logopedów, np.: Wszystko o przesiewowych badaniach logopedycznych; Terapia logopedyczna małego dziecka z autyzmem; AAC – mity i fakty; Jak rozpoznać zaburzenia SI w gabinecie logopedycznym; Podstawy audiologii dla logopedów; Jąkanie; Mutyzm; Dwulatek u logopedy; Wszystko o wędzidełku; Reedukcja oddechowa w terapii dzieci; Diagnoza miofunkcjonalna; Funkcje prymarne i ich wpływ na wady zgryzu i wymowy; Praksja i kinestezja artykulacyjna; Masaż logopedyczny dziecka od podstaw
- Liczne kursy podnoszące kwalifikacje dla nauczycieli, np.: „Czytanie ze zrozumieniem jako niezbędna umiejętność w procesie uczenia się w starszym wieku szkolnym nie tylko na języku polskim”, „Zrozumieć współczesnego ucznia. Placówka lub edukacja na miarę XXI wieku”, „Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów zadaniem każdego nauczyciela kluczem do sukcesu uczniów”, „Zasady pracy wychowawczej i dydaktycznej w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych”
Doświadczenie zawodowe
- Nauczyciel języka polskiego i wychowawca w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum (nauczyciel dyplomowany)
- Logopeda w Gimnazjum nr 164, a następnie Szkole Podstawowej nr 368 w Warszawie
- Logopeda w Przedszkolu nr 64 w Warszawie
- Logopeda w Przedszkolu i Szkole Podstawowej „Inspiracja” w Warszawie
- Logopeda w Poradni Logopedycznej „Logann” w Warszawie
- Logopeda w Studio Twórczego Rozwoju „Edupoint” w Warszawie